Selecteer een pagina
Handleiding | Uw shop tijdelijk sluiten

Wanneer u tijdelijk geen bestellingen kan behandelen, is het een goed idee om uw Storesquare shop tijdelijk te sluiten of om de levertermijnen aan te passen. Beide opties zijn mogelijk.

Levertermijn aanpassen

Wilt u de levertermijn van al uw producten in 1 keer aanpassen, ga dan via het beheerscherm naar Mijn bedrijf en klik door op bewerken. Bij de Storesquare Webwinkel opties kunt u de levertermijn instellen voor uw volledige aanbod. Let er op dat u de slider Leveringstermijn Producten Overschrijven? aanzet.

U kunt, indien gewenst, ook een Winkel Bericht of Shout plaatsen om de reden van de langere levertermijn mee te geven.

Een shout is een korte boodschap die prominent bovenaan uw shop wordt geplaatst. Een shout kan maximaal 255 karakters + een foto bevatten. Alvorens die zichtbaar wordt, moet hij door Storesquare goedgekeurd worden. Een shout kunt u aanmaken vanuit het beheerscherm onder het menu shouts.

Let op! Vergeet de leveringstermijn niet opnieuw aan te passen eens u de bestellingen terug tijdig kunt behandelen.