Selecteer een pagina
 

Leveren & afhalen

Hoe verloopt een retour?

Iedere klant heeft het recht op 14 dagen bedenktijd. Die periode gaat in op het moment dat de klant de bestelling ontvangen heeft. Eens de klant de retour heeft uitgevoerd en u als handelaar het pakket heeft ontvangen, is het de bedoeling om de retour te accepteren. Pas dan start bij Storesquare de terugbetaalprocedure. In het geval van beschadiging aan de goederen heeft u als handelaar het recht om een retour te weigeren. Het is in dat laatste geval ook aangeraden de klant hieromtrent te contacteren en het product eventueel terug te sturen.

Hoe geraakt mijn product tot bij mijn nieuwe online klant?

  1. Bij een bestelling op Storesquare ontvangt de handelaar een e-mail.
  2. De handelaar bevestigt op het platform de beschikbaarheid van het product binnen de 24u.
  3. De koper ontvangt een confirmatie
  4. De handelaar ontvangt een label voor verzending.
  5. We beogen een next day delivery. De koper kan ook ophalen in de winkel.
  6. De koper heeft 14 dagen bedenktijd. Bij retour verwittigt hij de handelaar via het platform.
  7. Hij ontvangt een label voor de verzending.
  8. De handelaar beslist na ontvangst zelf of ook het product in aanmerking komt voor retour.

Kan mijn klant afhalen in de winkel?

Ja, dat is mogelijk. Storesquare is een online versterking van uw offline winkel. Persoonlijk contact tussen u en uw klant blijven cruciaal. Indien uw klant dit wenst, kan hij uw product dus afhalen in uw winkel. Maak gebruik van de reservatieknop! Zo dirigeert u de klant tot een online reservatie en ophaling in de winkel. Maak dit ook extra kenbaar in de productomschrijving.